Vlastní HelpDesk aplikace

Dnes jsme pro Vaše komfortní zadávání požadavků na servisní zásahy zprovoznili vlastní HelpDeskový systém. Do vlastního systému se dostane klikem na odkaz HelpDesk v levé části našeho webu.

Jeho použití je velmi jednoduché.

V případě, že chcete vložit nový požadavek na servisní zásah, klikem na položku Vložit ticket otevřete formulář kde vyplníte povinné pole, kategorii, kontaktní údaje a další co nejpřesnější informace o stavu a chování porouchaného zařízení - PC, notebooku, tiskáren a nebo serverů.

Váš případ bude přidělen zodpovědné osobě, která se problému začne věnovat a bude Vás kontaktovat k získání dodatečných informací, anebo s řešením problému.

Systém HelpDesk je určen jak pro firmy se Servisní smlouvou (počátek řešení servisního požadavku do 1 hodiny od nahlášení), tak i bez Servisní smlouvy a pro domácí uživatele. Získáte tak možnost sledovat svůj požadavek na servisní zásah dle jednoznačného identifikátoru, jaká činnost se právě děje a s výsledkem, jak byl servisní zásah vyřešený.